Rozpoczęła się kolejna, wiosenna akcja specjalna realizowana przez Galerię Katowicką w ramach zakupowej aplikacji mobilnej Navishopper. Oprócz setek nowych nagród, które pojawiły się w aplikacji, od tych najdrobniejszych, dostępnych nawet po jednych zakupach jak bilety do kina, teatru, kawy, desery lodowe, pizze, przez sprzęt AGD, telefony, zabawki, markowe perfumy i kosmetyki aż po takie nagrody jak laptopy, biżuterię, zegarki czy modny perłowo-biały Fiat 500 w wyjątkowej wersji wyposażenia.
Wcześniej Galeria nagradzała najlepszych Klientów MacBookiem Air oraz kartami podarunkowymi o łącznej wartości przekraczającej kwotę 100 000 zł. Oprócz wspomnianych nagród specjalnych dla najlepszych Klientów, osoby rejestrujące paragony wymieniły do tej pory swoje punkty na blisko 2500 nagród.
Samochód za największą ilość punktów
Po pierwsze akcja nie jest loterią. W Galerii Katowickiej nagrody należą się wszystkim tym Klientom, którzy robią zakupy i rejestrują paragony. W trzech specjalnych punktach obsługi (jeden na poziom +1 obok schodów ruchomych, dwa na poziomie 0: obok Lodomanii i na głównym Info Punkcie) można zarejestrować swoje paragony. Tym razem nagrodą specjalną, dla najaktywniejszego Klienta będzie samochód, piękny Fiat 500, którego można zobaczyć na poziomie 0, obok Lodomanii i wejścia od Pl. Szewczyka oraz dworca PKP.
Fiat 500 trafi do Klient, który zebrał największą liczbę punktów. Finał akcji zaplanowano na sobotę 14 maja. Punkty liczące się w rywalizacji o samochód można będzie rejestrować w tym dniu wyjątkowy, tylko do godziny 18.00. O godzinie 19.00 zwycięzca otrzyma kluczyki do swojego nowego auta.
Galeria Katowicka wśród najlepszych
Innowacyjna aplikacja Navishopper Galerii Katowickiej jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie, które łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji, wbudowany moduł konkursów specjalnych oraz precyzyjną nawigację na terenie obiektu. Po zaledwie 3 miesiącach od wdrożenia aplikacja pobrana przez blisko 14 000 osób otrzymała 2 nominacje oraz walczy o główne nagrody w najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursach na świecie.
Zasady udziału w kampanii
Aby wziąć udział w akcji promocyjnej wystarczy pobrać aplikację, podać adres e-mail w swoim profilu a następnie zarejestrować paragony za zakupy na kwotę minimum 50zł. Zasada jest prosta. Za każde 1zł użytkownik aplikacji otrzymuje 1 punkt. W aktualnej akcji maksymalna ilość punktów z jednego paragonu to 250. We wcześniejszych było 500 i 1000 pkt. Zasady kolejnych akcji nie są jeszcze określone. Zebrane punkty można na bieżąco zamieniać na atrakcyjne nagrody dostępne w zakładce Nagrody w aplikacji Navishopper. Każdego dnia można odebrać 1 nagrodę z kategorii nagród regularnych, tzw. „Tu i Teraz”.
Przegląd promocji w Galerii
Aplikacja Navishopper jest doskonałym źródłem informacji o aktualnych promocjach i rabatach oferowanych przez najemców Galerii Katowickiej. Wystarczy zainstalować aplikację na smartfonie, by w pełni korzystać z jej funkcjonalności - mówi Dawid Prymas, PR & Marketing Manager Galerii Katowickiej. Tworząc sezonowe kampanie chcemy nagradzać klientów, którzy często odwiedzają naszą Galerię i wydają tu pieniądze. Kupony cyfrowe dodatkowo zwiększają korzyść z zakupów w Galerii - dodaje.
Innowacja dla komfortu zakupów
Dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii Beacony, podczas korzystania z aplikacji Navishopper możliwe jest pełne spersonalizowanie i dopasowanie otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. W ten sposób każdy użytkownik może zdefiniować swoje ulubione sklepy i kategorie produktów, tak, by otrzymywać informacje na temat ofert odpowiadających jego potrzebom i zainteresowaniom. Intuicyjny interfejs umożliwia szybkie przeglądanie dostępnych w danym dniu promocji i nagród, a także szybką nawigację na terenie sklepu.
Aplikację mobilną Navishopper można pobrać ze strony Galerii Katowickiej (www.galeriakatowicka.eu) oraz korzystając z aplikacji App Store i Sklep Play. Regulamin dostępny jest pod adresem: https://panel.navishopper.pl/api/v1/user-terms
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kupujesz-dostajesz-wiecej-trwa-wiosenna-odslona-kampanii-innowacyjnej-aplikacji-mobilnej-galerii-katowickiej-navishopper